Συχνές ερωτήσεις

Υπάρχει την δυνατότητα να δοκιμάσω τα ρούχα κατα την παραλαβή τους?

Δεν μπορείτε να ανοίξετε, να ελέγξετε και να δοκιμάσετε τα προΐόντα πριν την πληρωμή στην μεταφιρική εταιρεία.

Είναι υποχρεωτικό να εχώ λογαριασμό για να αγοράζω προϊόντα από τον ιστοτόπο?

Μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας με εγγραφή ή ως επισκεπτής. Σας συμβουλευουμε να ψωνίζετε ως εγγεγραμένο καταναλωτή, για να εκμεταλευτείτε όλες τις λειτουργιές και προσφορές του ιστοτόπου.

Μπορώ να αγορασω ένα προϊόν μεσω Facebook ή από το τηλέφωνο?

Παραγγελίες πραγματοποιούται μονό μέσω του ιστοτόπου. Δεν δεχόμαστε παραγγελίες μέσω των κοινωνικών διαδυχτιών όπως και από το τηλέφωνο.

Μπορώ να αγοράσω ένα προϊόν που δεν έχει διαθεσιμότητα στο ιστοτόπο?

Όχι, μπορείτε να αγοράσετε μονό προϊόντα και μέγεθη, που εμφανιζόνται στον ιστοτόπο.

Ποίοι είναι οι τρόποι πληρωμής?

Μπορείτε να πληρωσέτε με χρεωστική και πιστωτική κάρτα όταν ολοκλήρωσετε την παραγγελία σας, με αυτό τον τρόπο πληρωμής θα λάβετε μείον 5 % έκπτωση από το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας. Μπορείτε να πληρωσέτε και με αντικαταβολή, ο κούριερ εισπράττει το ποσό της παραγγελίας σας κατα την παραδόση του προϊόντος.

Πως να καταλαβώ έαν η παραγγελία μου παραλυθήκε επυτιχής?

Εφοσόν καταχώρησετε την δική σας παραγγελία μεχρί 5 λεπτά θα λάβετε e-mail, το οποίο επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας παραλήφθηκε με επιτυχία.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου?

Θα χρειαστούμε 1 έως 2 εργασιμές ήμερες για να προετοιμασούμε προς αποστόλη την δική σας παραγγελία. Ο χρόνος παράδοσης: 2-5 εργάσιμες ημέρες, εκτός απο την ημέρα παραλαβής, τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες. Για μερικές απομακρυσμένες περιοχές και νησιά είναι δυνατό να παραταθεί ο χρόνος παράδοσης σε 6 εργάσιμες ημέρες. Οι καθορισμένοι χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικούς. Η παράδοση στο έδαφος της Ελλαδάς πραγματοποιείται από την μεταφορική εταιρεία ACS. Κατά τη διεξαγωγή διαφημιστικών εκστρατειών (Crazy Friday, Season Sale ή αλλες online προσφορές) ο χρόνος αποστολής και παραδοσής μπορεί να αλλάξει.

Ποια είναι η τιμή παράδοσης ?

Το κόστος αποστολής στην επικράτεια της Ελλάδας είναι 7 (επτά) ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

Με ποια ταχυμεταφορική εταιρεία θα γίνει η παραδόση της παραγγελίας μου?

Η παράδοση στο έδαφος της Ελλαδάς πραγματοποιείται από την ταχυμεταφορική εταιρεία ACS.

Κάνετε παράδοση σε κάποιο φυσικό σας κατάστημα?

Οι παραδόσεις γίνονται μόνο στην ακριβή διεύθυνση του πελάτη.

Μπορώ να αλλαξω την διεύθυνση παραδόσης μετα από την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου?

Μπορείτε να αλλαξέτε την διεύθυνση παραδόσης τηλεφωνώντας στο +359 894 422 227 ή γράφοντας ένα e-mail στο info@globalbrandsstore.gr ώσπου η παραγγελία σας έχει την κατάσταση "Επεξεργάζεται", δηλαδή εάν η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί ακόμα. Μετά την αποστολή της παραγγελίας σας, η αλλαγή διεύθυνσης είναι δυνατή επικοινωνώντας με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS.

Μπορώ να συνδυάσω δύο ή περισσότερες παραγγελίες ?

Δεν μπορούν να συνδυαστούν δύο ή περισσότερες παραγγελίες.

Μπορώ να προσθετώ προϊόντα προς ολοκληρωμένη παραγγελία?

Δεν είναι δυνατή η προσθήκη προϊόντων σε μια ήδη δημιουργημένη παραγγελία. Πρέπει να κάνετε μια νέα παραγγελία που περιέχει τα πρόσθετα προϊόντα ή να κάνετε μια νέα παραγγελία που περιέχει όλα όσα θέλετε ακυρώνοντας την προηγούμενη.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγλία μου?

Ναί, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνώντας στο +359 894 422 227 ή γράφοντας ένα e-mail στο info@globalbrandsstore.gr

Πώς μπορώ να επιστρέψω ενα προϊόν?

Μπορείτε να επιστρέψέτε αγορασμένο από τον ιστότοπο προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, υποβάλλοντας ηλεκτρονικό αίτημα για επιστροφή ή αλλαγή. Έχετε 14 μέρες από την ημερομηνία υποβολής του αίτηματος για να μας αποστείλετε το προϊόν στη διεύθυνση που αναφέρεται στον ιστότοπο. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην τμήμα «Επιστροφή και αλλαγή».

Πώς μπορώ να κάνω αλλαγή?

Μπορείτε να αλλαξέτε αγορασμένο από τον ιστότοπο προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, υποβάλλοντας ηλεκτρονικό αίτημα για επιστροφή ή ανταλλαγή. Έχετε 14 μέρες από την ημερομηνία υποβολής του αίτηματος για να μας αποστείλετε το προϊόν στη διεύθυνση που αναφέρεται στον ιστότοπο. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην τμήμα «Επιστροφή και αλλαγή».

Μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω εσώρουχα και μαγιό?

Δεν μπορείτε να αλλάξετε και να επιστρέψετε εσώρουχα (κάτω μέρος) και μαγιό (κάτω μέρος).

Που να επιστρέψω το αγορασμένο προϊον ?

Ανεξαρτητα έαν αλλάζετε, επιστρέφετε ή υπάρχει προβλήμα με κάποιο προϊόν το ίδιο πρέπει να σταλεί στην παρακάτω διεύθυνση: BULGARIA, Sofia1408, Lozenets, 12 Kozyak Str..

Ποίον επιβαρύνουν τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος ?

Τα έξοδα επιστροφής προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη εκτός από τις περίπτωσεις οταν η Global Brands Store έχει κάνει λαθός αποστολή.

Σε τι χρονικό διάστημα θα γίνει η επιστροφή των χρημάτων ?

Εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος.

Είναι δυνατόν να μου επιστραφεί ποσό με αντικαταβολή

Όλες οι επιστροφές χρημάτων γίνονται μόνο μέσω τραπεζικού εμβάσματος εφοσόν μας έχετε παραχωρήσει IBAN, BIC και κατόχο του τραπεζικού λογαριασμού.

Μπορώ να επιστρέψω προϊόντα σε ένα από τα φυσικά καταστήματα της Global Brands Store?

Τα προϊόντα που έχουν αγοράστει online μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος πρέπει να επιστραφούν μόνο στην διεύθυνση : BULGARIA, Sofia1408,Lozenets, 12 Kozyak Str.

Τι πρέπει να κάνω έαν παραλάβω ελαττωμένο ή λαθός προϊόν?

Στις περιπτώσεις που έχετε παραλάβει το προϊόν και υπάρχει ελάττωμα ή το προϊόν είναι λανθασμένο, πρέπει να μας ενημέρωσετε μεσώ e-mail στο info@globalbrandsstore.com μέτα το προϊόν πρέπει να επιστράφει στην διεύθυνση:BULGARIA, Sofia1408,Lozenets, 12 Kozyak Str. Η επιστροφή γίνεται με μεταφορική εταιρεία Speedy για λογαρισμό της εταιρείας Global Brands Store. Εν των μεταξύ εμείς θα σας αποστείλουμε το σωστό προϊόν.

Ποιο μέγεθος είναι κατάλληλο για εμένα?

Τα περισσότερα από τα είδη μας έχουν ένα "Διάγραμμα μεγεθών" που βρίσκεται κάτω από το πλαίσιο επιλογής μεγέθους. Με αυτό μπορείτε να βρείτε το σωστό μέγεθος ρούχων, αξεσουάρ ή παπουτσιών. Για επιπλέον ερωτήσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους συμβούλους μας από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, μέσω τηλεφώνου +359 2 894 422 227 ή μέσω email info@globalbrandsstore.gr

Σε ποιο φυσικό κατάστημα μπορώ να βρώ συγκεκριμένο προϊον?

Στη σελίδα κάθε προϊόντος, αφού επιλέξετε το επιθυμητό μέγεθος από το πτυσσόμενο μενού, κάντε κλικ στο κουμπί "Εύρεση στο κατάστημα". Θα ανοίξει μια λίστα καταστημάτων στα οποία το προϊόν είναι διαθέσιμο στο επιθυμητό μέγεθος.