- Μεταφορική εταιρεία Speedy
- Το κόστος αποστολής στην επικράτεια της Ελλάδας είναι 6 (έξι) ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.
- Ο χρόνος αποστολής είναι 2-3 εργάσιμες ημέρες για την Ελλάδα και την Ρουμανία
Τοπ WANDA
SIZE | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
S/M/L | XXXS | XXS | XS | S | M | L | XL | XXL | XXXL |
1/2/3 | 00 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
ITALY | 34 | 36 | 38 | 40 | 42 | 44 | 46 | 48 | 50 |
FRANCE | 30 | 32 | 34 | 36 | 38 | 40 | 42 | 44 | 46 |
USA | 00 | 0 | 2 | 4 | 6 | 8 | 10 | 12 | 14 |
UK | 2 | 4 | 6 | 8 | 10 | 12 | 14 | 16 | 18 |
GERMANY | 28 | 30 | 32 | 34 | 36 | 38 | 40 | 42 | 44 |
SPAIN | 30 | 32 | 34 | 36 | 38 | 40 | 42 | 44 | 46 |
*Please, note that this is a guide only and the measurements may vary between different styles.
-
Αυτό το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο προς το παρόν
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ή να ανταλλάξει (για μέγεθος) οποιοδήποτε προϊόν που έχει αγοράσει μέσω του globalbrandsstore.gr, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Ο χρήστης δεν είναι υποχρεωμένος να αναφέρει τους λόγους για αυτό.
Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται για λογαρισμό του Global Brands Store, μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών με την οποία έγινε η παράδοση. Πρέπει να στείλετε ένα email στο info@globalbrandsstore. gr με τις ακόλουθες πληροφορίες: Πλήρης διεύθυνση όπου ο κουριερ θα μπορεί να σας επισκεφτεί και να παραλάβει το δέμα σας, καθώς και μια βολική ημέρα για να συμβεί αυτό. Μόλις λάβουμε αυτές τις πληροφορίες, θα επιστρέψουμε ως απάντηση στο email σας τον αριθμό της αποστόλης με το οποίο θα σας επισκεφθεί ο ταχυμεταφορέας. Παρακαλώ να έχετε υπόψη σας ότι ένας κούριερ μπορεί να σας επισκεφτεί μόνο τις καθημερινές ημέρες.
Για την πραγματοποίηση της τραπεζικής μεταφοράς χρημάτων είναι απαραίτητο να λάβουμε πρόσθετες πληροφορίες μέσω e-mail: Ονόματα κατόχου του τραπεζικού λογραισμού, ακριβής διεύθυνση: Χώρα, Πρωτεύουσα, Πόλη, ταχυδρομικός κώδικας, τραπεζικός λογαριασμός, όνομα τράπεζας και κωδικός SWIFT της τράπεζας.
Για να αντικαταστήσετε ή να επιστρέψετε ένα προϊόν που έχετε αγοράσει από το www.globalbrandsstore.gr, πρέπει να υποβάλετε ηλεκτρονική αίτηση αντικατάστασης/επιστροφής είτε έχετε κάνει την παραγγελία σας ως εγγεγραμμένος χρήστης είτε ως «Επισκέπτης».
Σε περίπτωση που έχετε κάνει αγορές ως Εγγεγραμμένος Χρήστης, πρέπει να συνδεθείτε με το λογαριασμό σας. Επιλέγετε την παραγγελία από την οποία θέλετε να αντικαταστήσετε / επιστρέψετε το προϊόν/τα και με το κουμπί «Αίτημα επιστροφής», μπορείτε να υποβάλετε το ηλεκτρονικό σας αίτημα.
Σε περίπτωση που θέλετε αντικατάσταση, αναφέρετε το μέγεθος για το οποίο θέλετε να αντικατασταθεί το προϊόν.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, δώστε έναν αριθμό τραπεζικού λογαριασμού (IBAN), τον κωδικό SWIFT της τράπεζας και τρία ονόματα του κατόχου του λογαριασμού.
Σε περίπτωση που έχετε ψωνίσει ως "Επισκέπτης", μπορείτε να πληκτρολογήσετε το αριθμό της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας, τη ηλεκτρονική σας διεύθυνση email που χρησιμοποιήσατε για τη δημιουργία της και τον ταχυδρομικό κώδικα της πόλης στην οποία παραδόθηκαν τα προϊόντα που αγοράσατε. Μπορείτε να κάνετε το αίτημα σας ΕΔΩ
Στα πεδία στην ενότητα "Έλεγχος της κατάστασης της παραγγελίας σας" εισαγάγετε τα δεδομένα που περιγράφονται παραπάνω.
Τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα πρέπει να φυλάσσονται προσεκτικά, ποιοτικά και στην αρχική τους συσκευασία και χωρίς ίχνη χρήσης.
Σε περίπτωση αλλαγής, το νέο μέγεθος του προϊόντος αποστέλλεται στον πελάτη αφού επιστραφεί το ήδη αγορασμένο.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση (τελικά επιστρεφόμενο προϊόν), ο έμπορος επιστρέφει στον πελάτη το ποσό που έχει πληρώσει με τραπεζικό έμβασμα εντός 14 ημερών από την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος στη διεύθυνση που έχει ορίσει ο έμπορος (βλ. παρακάτω).
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υποβάλει παράπονο σε περίπτωση ελαττώματος ή κρυφού ελαττώματος των εμπορευμάτων και μετά την παρέλευση της προθεσμίας των 14 ημερών για αντικατάσταση ή επιστροφή. Όλα τα έξοδα ταχυμεταφοράς που επιβαρύνουν τον καταναλωτή για την επιστροφή του προϊόντος στον έμπορο επιστρέφονται από τον τελευταίο.
* Τα αγορασμένα εσώρουχα (κάτω μέρος), μαγιό (κάτω μέρος) και μάσκες προσώπου δεν επιστρέφονται ή αντικαθίστανται για λόγους υγεινής